Грудень 4 тиждень
25.12.2024
Тема: Закріплення
букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах,
реченнях і текстах.
24.12.20234
Тема: Письмо малої та великої
букви Й,й. Безвідривне поєднання
двох складників букви й. Складання і
записування словосполучень.
23.12.2024
Тема: Звук [й]. Позначення його буквою Й, й («йот»),
(«ій»).Читання слів, речень. Вправи з розвитку фонематичного слуху. Звуковий
аналіз слів.
Грудень 3 тиждень
18.12.2024
Тема: Звук [б], [б']. Позначення їх буквою Б, б(бе).Читання складів, слів, тексту.
17.12.2024
Тема: Звуки [з], [з']. Закріплення букви З, з (зе) її звукового значення. Уміння читати вивчені букви.
16.12.2024
Тема: Звуки [з], [з']. Позначення їх буквою З, з (зе). Дзвінке вимовлення цих звуків у кінці слів і складів.
Грудень 2 тиждень
11.12.2024
Тема: Звуки [д], [д']. Позначення їх буквою Д, д (де). Словниково – логічні вправи. Практичне засвоєння
дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів.
10.12.2024
Тема: Закріплення букви Т, т її
звукового значення. Удосконалення
уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
09.12.2024
Тема: Звуки [т], [т']. Позначення їх буквою
Т, т (те). Звуковий
аналіз слів. Читання слів, речень. Словниково – логічні вправи.
Грудень 1 тиждень
04.12.2024
Тема: Закріплення букви П, п її звукового
значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
03.12.2024
Тема: Звук [п] [п']. Позначення його буквою П, п (пе).
Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень.
02.12.2024
Тема: Закріплення букви Р, р її
звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Листопад 4 тиждень
28.11.2024
Тема: Закріплення вивчених букв, їх звукового значення.
Читання слів і речень.
Робота з дитячою книжкою.
27.11.2024
Тема: Звуки [р], [р']. Позначення їх буквою Р, р (ер). Читання складів, слів. Виконання словниково-логічних
вправ.
26.11.2024
Тема: Закріплення букви В, в. її
звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
25.11.2024
Тема: Звук [в]. Позначення його буквою В, в (ве). Звуковий аналіз слів. Особові займенники, їх вживання
в реченнях. Читання складів, слів, речень.
Листопад 3 тиждень
20.11.2024
Тема: Закріплення букви к, К, її
звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
19.11.2024
Тема: Звуки [к],[к']. Позначення його буквою К, к (ка). Виділення звуків [к],[к'] у словах. Словниково-логічні
вправи.
18.11.2024
Тема: Закріплення звуків [с], [с'], букви С,
с.
Листопад 2 тиждень
14.11.2024
Тема: Закріплення вивчених букв, їх звукового значення.
Читання слів і речень.
13.11.2024
Тема:Звуки [с], [с']. Позначення їх буквою С, с (ес). Виділення звуків [с], [с'] у словах. Читання складів,
слів.
12.11.2024
Тема: Закріплення звуків [н], [н'], букви Н,
н. Звуковий аналіз слів. Читання слів, складання речень.
11.11.2024
Тема: Звуки [н], [н']. Позначення їх буквою Н, н (ен). Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів.
Листопад 1 тиждень
07.11.2024
Тема: Робота з дитячою книжкою.
06.11.2024
Тема: Закріплення вивчених букв, їх звукового значення.
Читання слів і речень.
05.11.2024
Тема: Закріплення вивчених букв, їх звукового значення. Читання слів і речень.
04.11.2024
Тема: Закріплення вивчених букв, їх звукового значення.
Читання слів і речень.
Жовтень 5 тиждень
30.10.2024
Тема: Закріплення звуків [л], [л'], букви Л,
л. Читання складів, слів, речень.
29.10.2024
Тема: Звуки [л], [л']. Позначення їх буквою Л,
л (ел). Звуковий
аналіз слів. Читання складів і слів, речень.
28.10.2024
Тема: Закріплення букви М, м її звукового значення. Читання слів і речень.
Жовтень 4 тиждень
24.10.2024
Тема: Закріплення вивчених букв, їх звукового значення.
Читання слів і речень. Робота з дитячою книжкою.
23.10.2024
Тема: Звук [м].
Позначення його буквою М, м (ем). Читання прямих і обернених складів із
вивченими літерами.
22.10.2024
Тема: Закріплення букви Е, е її звукового значення. Велика буква Е. Складання речень.
21.10.2024
Тема: Звук [е]. Позначення його буквою е, Е.
Виділення звука [е] в словах. Ребус.
Жовтень 3 тиждень
16.10.2024
Тема: Закріплення букви У, у. її звукового значення. Велика буква У. Читання речень за
допомогою малюнків.
15.10.2024
Тема: Звук [у]. Позначення його буквою У,
у. Вправляння у звуковому аналізі слів.
14.10.2024
Тема: Звук [и]. Позначення його буквою И, и. Один предмет – багато предметів
(однина і множина).
Жовтень 2 тиждень
10.10.2024
Тема: Закріплення звукового значення букви і. Складання розповіді за малюнком.
09.10.2024.
Тема: Звук [і]. Позначення його буквою І,
і. Звуковий аналіз слів.
08.10.2024
Тема: Закріплення букви О, о її звукового значення.
07.10.20243
Тема: Звук [о]. Позначення його
буквою О, о. Виділення звука [о]
у словах.
Вересень-жовтень 1 тиждень
02.09.2024
Тема: Звук [а]. Позначення його
буквою А, а. Виділення звука [а]
у словах. Велика буква А. Складання розповіді за малюнком.
01.10.2024
Тема: Звуковий аналіз слів. Закріплення вивченого.
30.09.2024
Тема: Аналізую звуковий склад слів. Вправляння у звуковому аналізі слів.
Вересень 4 тиждень
25.09.2024
Тема: Розрізняю тверді і м’які приголосні звуки.
Формування навичок звукового аналізу слів.
24.09.2024
Тема: Спостерігаю за немовними звуками і звуками мовлення. Розрізнюю голосні і
приголосні звуки.
23.09.2024
Тема: Ознайомлення з наголосом у словах. Наголошений склад.
Вересень 3 тиждень
19.09.2024
Тема: Ділю слова на склади. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Робота з дитячою книжкою.
18.09.2024
Тема: Знайомлюся зі службовими словами. Складання
речень за малюнками і схемами.
16.09.2024
Тема: Досліджую речення. Побудова речень за малюнками.
Вересень 2 тиждень
11.09.2024
Тема: Ознайомлююся зі словами, якими називають кількість предметів. Посуд.
10.09.2024
Тема: Ознайомлююся зі словами — назвами ознак. Розвиток умінь відповідати на
запитання який? яка? яке? які?
09.09.2024
Тема: Ознайомлююся зі словами – назвами дій. Розвиток умінь відповідати на запитання що робить?
Вересень 1 тиждень
03.09.2024
Тема: Я вчуся знайомитися, спілкуватися. Культура мовлення.
04.09.2024
Тема:Ознайомлююся зі словами –назвами предметів.
Розвиток умінь відповідати на запитання що це?
05.09.2024
Тема: Ознайомлююся зі словами – назвами предметів.
Розвиток умінь відповідати на запитання хто
це? Сім’я.
Робота з дитячою книжкою./
Немає коментарів:
Дописати коментар